فروشگاه اینترنتی ارغوانی

فروشگاه اینترنتی ارغوانی

فروشگاه اینترنتی ارغوانی

فروشگاه اینترنتی ارغوانی

و ده ها فیلم آموزشی دیگر با کیفیت فوق العاده عالی که باید از نزدیک ببینید و به تعداد بسیار زیاد محصولاتی که میتوانید به تنهایی یا به کمک دوستان خود تولید کنید پی ببرید. به خاطر داشته باشیدکه برای تولید یک محصول خیلی ها برای تولید یک محصول فقط می خواهند اطلاعات کلی ازخط تولید و فرآیند ساخت آن داشته باشند و بقیه کار را به سرعت در عمل خودشان یاد میگیرند. این مجموعه برای این قبیل اشخاص یک گنج غیر قابل انکار است چرا که خیلیبیشتر از آنکه تصور کنند را در اختیار آنها قرار می دهد. همه آنها که می خواهند باتکیه بر توانایی ها و سرمایه های خود و از طرق شرافتمندانه و آبرومندانه به ثروت برسند این مجموعه طلایی ترین بانک اطلاعاتی آنها محسوب می شوند و تا آخر عمر آن رابا حساسیت در کتابخانه خود حفظ خواهند کرد.
تمام این فیلم هاروی شش عدد سی دی کامپیوتری به فرمت خاص قرار داده شده اند و تمام نرم افزارهای لازم برای مشاهده آنها برایتان در آلبوم جای داده شده است.
تعداد: 6CD که برای سهولت استفاده و کاهش قیمت در 2DVD گنجانده شده است.

شماره مجوز 17-453568

برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و یا عکس محصول اینجا را کلیک کنید .


  • سلام42 سلام42

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی